minnamsp

Alla inlägg under september 2013

Av Minna - 30 september 2013 10:30

SKOOLLA NOOOOOOO  

Av Minna - 29 september 2013 10:13

Hehe fråga inte vad jag skrev för rubrik..(fick damp och skrev ba något) Men iaf så ska jag redigera en massa bilder som kommer att komma upp i veckan för kmr inte ha någt internet..(de sög ju fett stor) Men ja! ]

  Inte den finaste redigeringen men! [;

Av Minna - 28 september 2013 19:50

Hej hej tänkte bara slänga in ett inlägg nurå! håller på att ladda ner Sony Vegas så jag kan göra Msp videos på youtube! ^^ Kmr bli fett najs tror jag iaf! ^^  

Av Minna - 28 september 2013 16:04

Nu är jag tillbaka! Har ni saknat mig?(hehe nejmen) Är iaf fall tillbaka! Har faktiskt saknat att redigera bilder och blogga osv!    Och tack! Min statestik har ökat! weeeeeyyy! ;) Men iaf så kommer bloggandet ligga på topp på helgerna och på veckan så får ni typ två inlägg per dag! :] Hur låter det? Men iaf ska försöka ha en bra uppdaterad blogg!  Men ska gå nu så heeeejjrrrååå! [;

 

Av Minna - 27 september 2013 23:38

Tillbaka nu! ny header och allt! börjar blogga riktig imorgon så herrrrååååååå! ^^

Av Minna - 26 september 2013 18:00

Ja, nu är det sista inlägget för mig innan minna kmr tillbaka!!!:] Kmr sakna att blogga här osv;] var fett kul iaf!!:) Minna kmr ju tillbaka imorgon vid ett-två tiden så att aa;) Men iaf hoppas att ni tyckt att det varit roligt att jag blogga!!(: Hejrååå !!!(; ( Hoppas minna låter mig blogga ibland?)^^

Av Minna - 25 september 2013 18:53

Hejhej vad gör ni ^^ själv så gör jag ingenting!^^ ska ta och göra läxan nu!:] men aa;] Minna kmr tillbaka snart också!;]^^ Men ska gå nu så hejjjrrööxD

Av Minna - 24 september 2013 21:08

Kör på ett tråkigt inlägg nurå! Kan ju liksom inte skriva så mycket om msp(hehe) så aa^^ kom iaf nyss hem från träningen osv^^ detta inlägget blir kort!!;] men jag ska försöka blogga imorgon innan skolan och när jag krm hem också;] men iaf ska gå nu så HEJDÅÅÅåÅÅÅåÅ!<3:];]^^ (världens sötaste katt)^^

Presentation


Välkommen till min blogg som kommer att handla om moviestarplanet!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards